Classic Suzuki Norway
8. Februar 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Europatreff classic suzuki i Sveits 29-31 juli. Heng deg på den harde kjerne, og få en uforglemmelig tur

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prøver å vekke til live en Suzuki GT 550 - 1973 modell  (Lest 1070 ganger)
Roger Nielsen
Gjest
« på: 5. Oktober 2007 »

Det hele startet med at jeg fikk en gt 550 av broren min som lå i deler med havarert motor.

Da han allerede hadde vært i kontakt med Ketil Jansen og fått konstantert at den var lite å satse på med mindre man fikk tak i en bra delesykkel for øvrig det samme svaret jeg fikk, men ba Ketil kontakte meg hvis han kom over en bra delesykkel. Et halvt år etter fikk jeg telefon av Ketil at nå kunne han skaffe en bra delesykkel hvis jeg var interessert. Så begynte hele morroa da sykkelen ble kjøpt.

Motoren har havarert på denne sykkelen også, så var det å komme i gang med demontering å se hva jeg fikk ut av disse to sykkelene.

Tanken som var bulket ble sendt av gårde sammen med sidedeksler, lyktebunn og lykteører for retting og lakkering. Deler til motoren ble bestilt og merker til tanken ble sendt til Tom Brattskar for kopiering. Der står jeg alså i dag med en nedpukket sykkel og klør etter å komme i gang når jeg får tilbake veiva fra overhaling merkene jeg mangler til tanken. Håper jeg får tid til å sende dere neste etappe når jeg får satt sykkelen sammen.

Hilsen Roger

* bilde1.jpg (73.73 KB, 640x480 - vist 229 ganger.)

* bilde2.jpg (75.52 KB, 640x480 - vist 329 ganger.)

* bilde3.jpg (64.04 KB, 640x480 - vist 247 ganger.)

* bilde4.jpg (78.93 KB, 640x480 - vist 211 ganger.)
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.084 sekunder med 17 spørringer.