Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: VELKOMMEN TILBAKE !!

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Uformelt Vestlandstreff  (Lest 1152 ganger)
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 2. April 2008 »

Flere ønsker å komme sammen en lørdag for et helt uformelt treff som ikke er i regi av klubben. Det blir en samling på en campingplass mellom Egersund og Bergen. Datoen er lørdag 24 mai etter ønske fra flere. Jeg påtar meg gjerne å være kontaktperson. Da setter jeg i gang med å utrede litt om hvilke campingplasser som kan være aktuelle. Det optimale hade vært å møtes på et allerede eksisterende treff. Men, jeg finner ikke noen som passer. Hardangertreffet går på samme datoer som Classic Meet og jeg vil under ingen omstendigheter påvirke noen til å ikke delta der.
Har dere forslag på hvor vi kan møtes mellom Egersund og Bergen så la meg få høre det. 24 mai er og bare en " arbeids dato ", kan hende at lørdagen før er bedre ?
Loggført
Ketil J
Styret
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 2. April 2008 »

Da vi har  treff vårt siste helgen i mai i Dalen i Telemark hadde det vært fint at de som er classic intressert og liker og se og prate med sine likesinnede tar en tur dit for de kommer til og bli bra vi har fått tilbake meldinger at det kommer folk fra Danmark Sverige og Tyskeland og vi håper på godt vær og STOR oppslutning så visst dere vil på Treff så er det bare og komme og Dalen er jo en Camping plass mellom Bergen og Egersund så dette er et bra alternativ Så vi ses i Dalen.
Loggført
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 2. April 2008 »

Som jeg skrev i headingen " UFORMELT Vestlandstreff ". Kunne like gjerne skrevet " for de som har anledning til det så møtes vi en lørdag i mai på en campingplass mellom Egersund og Bergen ". Det blir som med " onsdagsmøtene på Strømmen ". Fra mai så vil det være en fast ukedag for kjøring på Jæren .Ketil, dette er et initiativ fra flere medlemmer med venner til å samles, helt uformelt, til en liten sammenkomst i mai. Da det ikke er noe treff mellom Egersund/Bergen som passer inn slik at vi kunne samlet oss ved et slik, de fleste kolliderer med Classic Meet, så finner vi en plass slik at de som har anledning kan kjøre seg en tur, ta en kopp kaffe og kjøre hjem. De som ønsker en øl, får ordne seg overnatting. Som jeg skrev : helt uformelt og ikke i regi av klubben
Det er jo blitt etterlyst fra styret at folk rundt om i landet kan komme sammen for turer og sosialt samvær, dette er et slikt initiativ som styret har gått ut med. At jeg har påtatt meg å være en kontaktperson er tilfeldig. Håper at dette nå er avklart.
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.055 sekunder med 20 spørringer.