Robin J
Newbie
Utlogget
|
 |
« på: 29. Mai 2008 » |
|
Igjen har det formert seg i garasjen. Først ble det handel av AC100 Wolf. Denne er i ok stand og helt original med ca 2400miles. Den er nå på vei fra USA, så det blir gøy å få sett nøye på den. Spesiell sykkel som vistnok ble laget i kun 1 år. Jeg fikk fatt i ett ekstra lakksett og mange andre deler fra en i Bergen som hadde bygd om en slik til A100-2. Disse delene skal lakkeres opp i original Candy Orange mens jeg skal jeg beholder de originale delene til denne sykkelen i original skikk. Nummer to ble det ett 66 T20 prosjekt. Denne sendes nå til lakkering og skal bli Candy Black. Det var noen få som ble levert med denne fargen noen få måneder i begynnelsen, før de gikk over til å lakke i vanlig svart. Skikkelig spent på denne fargen, for jeg har aldri sett den, verken i virkelighet eller på bilder. Håper det blir bra. Egentlig var planen å få tak i en K15P, slik at jeg hadde alle utgavene av 80cc, men det ble storebroren på 120cc, B105P. Har fått tak i NOS svart tank så da skal den også bli bra. Ny eksospotte, varmedeksel og andre småting var med sykkelen. Setet er originalt langt, men er på utkikk etter kort sete og bagasjebrett. Synes det er mye stiligere. Skal hente den om 2 uker og da blir det nok litt sammenskruving og registrering. Til slutt ble det en 67 AS100. Denne er nok også laget kun i ett år og er temmelig lik A100, bare at potta er høy på denne. Fant denne i området hvor min mor kommer fra i USA, men det viste seg at selleren helst ville selle den lokalt. Men etter en del forhandlinger så ble den min. Motoren skal være i skikkelig bra stand, men må nok lakes osv, men er usikker på om den forblir svart eller blir rød. Er ikke sikker på når jeg får sendt den hjem ennå da.
|