Her kommer det litt om T305en min. Hadde Cobraen fra før, men hadde litt lyst på en "liten Cobra" også. Fant denne på eBay. Den var i Minnesota, og det klaffet godt for vi skulle sende en container fra Nord Dakota.
Sykkelen var i brukbar stand. Den vanlige solbleikinga var der, så en ny Candy Orange lakkjobb hørte med!

Fikk tilbake delene i Candy Orange med grovsølv under. Resultatet ble ei veldi fin farge! Her er delene sammen med AC100 og 65 T20 delene.

Jeg har begynt så smått å montere. motordekslene har jeg lakkert, men må rengjøre forgassere og litt tuning før sykkelen blir ferdig montert. Tankemblemene kjøpte jeg fra Brian Cutler. Han reproduserer utrolig bra emblemer, og anbefales!

Salen ble sendt til Trent Paulhus i Canada før sykkelen forlot USA. Trent fikset opp skumgummien, laget nytt trekk og sendte den. Men salen dukket aldri opp. Til slutt fikk han den i retur. Eska var totalt ødelagt, samt trekket var revet opp og skumgummien var skadet. Dette skulle fikset, så nå er den nok på vei til Norge igjen.
Nye bilder kommer når jeg kommer hjem igjen, og jeg får montert sammen resten.