Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: VELKOMMEN TILBAKE !!

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Input og forslag  (Lest 759 ganger)
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« på: 3. April 2010 »

Hei, alle sammen, og god påske.

Vi iklubben trenger input og forslag til endringer/forbedringer og om det er noe dere mangler av info og temaer her på web siden.
F.eks om dere har linker osv til delebutikker, suzukisider osv på nettet. Kom med de her, så putter jeg de der de hører hjemme.

Ros og ris er også på sin plass.

Vi skal nå i april ha et styremøte, som i hovedsak vil dreie seg om classicmeet og planleggingen av dette.
Men kom gjerne med forslag til agenda som du/dere ønsker at vi skal diskutere eller om eventer og møtedager dere ønsker at vi skal arrangere eller annonsere her på web siden. Det er dere medlemmer som i hovedsak bestemmer hvordan klubben skal styres og drives.
Ønsker dere å henvende dere på mail istedet for her inne, så skriv til: bikejanerik@hotmail.com
Loggført

GT750J og BSA A10
ts 100 er
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 20. Desember 2010 »

Input følger , hva med en års kalender som viser de flotte syklene som medlemmene har??
Loggført
BjørnT
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 20. Desember 2010 »

Kalender ja!
Vi bør vel få fram kalender for 2011 med de eventene som klare.... :-)

Bjørn T
Loggført

80 - gs1000g
76 - gt750
74 - gt550
68 - A100
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 20. Desember 2010 »

Kalender er i trykken, men siden dette er første gang vi lager kalender, så ble det ikke medlemmenes eller styrets sykler nå. Men neste år skal medlemmene få bildene sine i kalenderen. Iallefall de som leverer, og som har det fineste bilde:))

Kalenderen på web siden skal oppdateres så fort eventene er bekreftet og i boks. Mc messa 2011 er 90% i boks, og det er også classicmeet, med unntak av hvor treffet skal avvikles.
Ekeberg er første helgen i mai, og planen er å delta der også, sammen med flere treff og eventer utover sommeren.

Når jeg skriver planlegger, så kommer det av at vi ønsker  at medlemmene deltar i avviklingen av disse eventene, noe som vi har gått ut med gang på gang, både på treff , blad og web..............Så langt er responsen dårlig, men håper den vil ta seg opp når det nye året kommer, og folk begynner å tenke sommer og mc igjen:)
Loggført

GT750J og BSA A10
Erling
Newbie
*

Utlogget Utlogget

GT 750j

Vis profil
« Svar #4 på: 21. Desember 2010 »

En kalender uten medlemmers sykler?
aiaiaia  Hæ
Da ville jeg spart penga i år, begynt og markedsført til medlemmene nå umiddelbart for kalender 2012!
Det ville vært ett insitament til å øke aktiviteten på dette forumet i 2011. I stedet med å komme med disse opplysningen "ett par dager" før Jul
Loggført

Suzuki GT 750j i California Burgund(candy Lavendel)
Suzuki GSX 1400-(1550cc.) K2 i blå/hvit/sort
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #5 på: 22. Desember 2010 »

Der tar du nok feil, Erling. Vi ble enige om dette på forrige styremøte, og fristen til bladet og kalender ble for kort i år. Husk, dette er første gangen vi lager en kalender, og vi vurderte å bruke bilder vi har av syklene til oss i styret, eller som ligger på web, men det ble for dumt.
Men jeg tror nok dere blir fornøyd med førsteutgaven kalender vi gir ut neste år.

Og til 2012 så lover vi å hente inn bra med bilder av medlemmenes sykler.....Hvis dere blir flinke til å sende meg på mail:)

God jul
Loggført

GT750J og BSA A10
SveinT
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 23. Desember 2010 »

bikejanerik:
Sitat
Når jeg skriver planlegger, så kommer det av at vi ønsker  at medlemmene deltar i avviklingen av disse eventene,
noe som vi har gått ut med gang på gang, både på treff , blad og web..............Så langt er responsen dårlig,

Hei, du har hel sikkert rett i det du tenker på, men det har da vært arrangert messer hvor det har blitt brukt ganske
mye tid fra medlemmer før sesongen 2010... Ikke akkurat i Oslo, men i Tønsberg og Porsgrunn for eksempel.  Gliser

Kanskje det å henvende seg bredere i forkant, mer personlig / direkte på tlf eller epost kan få i gang noen flere på dugnad for klubben
enn å bare trykke det i blad eller på web?  Sikkert gjort alt, men bare en idé / kommentar..
« Siste redigering: 23. Desember 2010 av Svein_Tore » Loggført
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #7 på: 23. Desember 2010 »

Jada, jeg er superfornøyd med det som har blitt gjort av medlemmene i år. Men jeg må alltid poengtere at frivillig hjelp alltid er velkommen, og et must. Bredere enn web og blad....Jo, det er sikkert mulig det, og vi finner nok ut av dette. Mc messa skal planlegges rett over nyåret, noe som blir den største standen vi har hatt på en messe noen gang. Vi skal nok få folk til å stille opp på den, utenom styret

Loggført

GT750J og BSA A10
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.056 sekunder med 19 spørringer.