Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Europatreff classic suzuki i Sveits 29-31 juli. Heng deg på den harde kjerne, og få en uforglemmelig tur

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Selger mine meget spesielle GT750 modeller  (Lest 970 ganger)
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 15. Mai 2010 »

Etter lang tid med ryggproblemer så ser jeg meg nødt til og selge mine 2 meget spesielle GT750. Begge er bygget ned racing legenden Barry Sheene som en del av temaet. Den hvite/røde er bygget rundt 1991/92 av Gert Mikkelsen i Vestfold. Den har hatt 2 eiere etter at den kom meg i hende. I de senere år er den blitt oppgradert og har vunnet endel premier. Den røde/sorte er bygget av undertegnede og har kun gått noen få mil. Nybygde instrumenter med farget bakgrunn vil følge med. Den har og fått premie på utstilling. Den har farger etter Tom Heron (Heron Texaco ) samt CMA hjul og bakramme, noe som Tom Heron kjørte med på 70 tallet. Det blir for mye og skrive her i annonsen samt at jeg har problemer med og få overført bilder her på siden. Begge motorsyklene står på Finn.no med noen bilder. Som jeg der og nevner, har noen en Yamaha XS650 opp til og med 1980 mod. så kan den tas som delbetaling.

tombrat@online.no
90767060
51687568
Loggført
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 11. Juni 2010 »

Syklene er nå solgt.
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.044 sekunder med 18 spørringer.