Er enig med både deg, Tom og Ketil

Østfold er diskutert, men ingen treffplass er hostet opp. Vestlandet er også på tapeten, da Bever MC har gryntet litt om at Pan garden er stedet for 2011.
Grunnen til at Dalen ble reservert, er det at jeg risikerer ikke å stå brakk i Jan/Febr, uten å ha noe bankers i bakhånd. En reservasjon er ikke dermed sagt at man må benytte seg av det

Jeg håper det kommer en konstruktiv debatt og kanskje en løsning med denne topicen. Det er greit å stemme, men som Tom skriver, så krever et stort treff som classic meet, mye planlegging, mannskap som skal på plass og en treffplass som dekker de fleste i rimelighetens avstand. Nord for Dalen er vanskelig i mai, pga kulde og nattefrost.
Treffplassen skal også ha fasiliteter i henhold til topicen her.
Tenk på dette når dere stemmer, eller kommer med forslag.
Frem til nå, så er det styret i klubben som har valgt sted, og ikke minst stått for all jobben, med hjelp av familien til oss i styret. Nesten uten unntak, så har vi stått for det meste, men jeg vet at viljen blant medlemmene er der. Ofte sier de at de ikke har blitt spurt. Og det kan nok stemme, da vi som jobber, glemmer både tid og sted, og vips så er treffet gått, uten de store problemene. Også klager vi etterpå over all jobb osv. Vi i styret må også bli flinkere til å bruke medlemmene mere

Jeg gleder meg til Classic meet 2011, og jeg tror og vet at vi til da har blitt flinkere, uansett hvor treffet blir.