Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: VELKOMMEN TILBAKE !!

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Andre forslag til treffplass
Dalen - 5 (33.3%)
Bø camping - 7 (46.7%)
Tynset camping - 3 (20%)
Åmli (pan garden) - 0 (0%)
Ingen av delene (forslag) - 0 (0%)
Stemmer totalt: 15

Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Classicmeet 2011  (Lest 1275 ganger)
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« på: 4. Oktober 2010 »

Dalen camping er reservert for classicmeet 2011, men det er gjort for at ingen andre tar campingen foran nesa på oss. Jeg har listet opp noen andre forslag, og ønsker at dere medlemmer skal stemme på en av de, eller komme med andre alternativer.

Vi har noen krav til treffplass:
1 Kort avstand til butikker og bensinstasjon
2 Hytter og/eller rom utleie samt muligheter for telt (ikke kun telt)
3 Gode muligheter for matlaging. Disponere kjøkken
4 Plassen må kunne reserveres helt, iallefall skjermet
5 God plass til sykler og oppholdstelt
6 Gode muligheter for strøm osv

I det store og det hele, så må plassen ikke vike i kvalitet i forhold til Dalen eller Bø

TRYKK PÅ "CLASSICMEET 2011" I HEADINGEN FOR Å FÅ FREM ALTERNATIVER TIL AVSTEMNING
Loggført

GT750J og BSA A10
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 4. Oktober 2010 »

Et lite innspill Glad
Da Classic Meet ble planlagt rundt 2000, så var tanken den at distansen fra Oslo, Bergen, Stavanger og Kristiandsand skulle gjøre turen til treffplassen så kort at om man startet etter middag, kl.12.00, så ville man være fremme før det ble mørkt. Det ble og lagt vekt på at man ikke skulle ta fri fra arbeidet hele fredagen. Unertegnede tok kontakt med mc klubber samt personer i Telemark og Buskerud. Det ble tatt i betraktning at treffet ikke kunne legges for høyt pga. kvelds/nattekulde. Etter rådslagning ble det satt opp 12 alternative plasser innen Telemark/buskerud. Det viste seg at halvparten av plassene ikke ønsket mc treff. Til slutt satt man igjen med Bø Camping. Der var innehaver meget positiv. Bø sentrum ligger like ved samt at leverings/retur avtale med RIMI ikke var noe problem. Butikksjefen åpnet dørene for retur av varer og tomgods på søndagen, kun for klubben.
Nå har jeg ikke noe med Classic Meet å gjøre. Men, når dere planlegger en ny treffplass så tenk litt på :

Avstander fra Vest, Nord, Sør og Øst.
Kvelds og natt temperatur

Glad Glad

Loggført
Ketil J
Styret
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 4. Oktober 2010 »

Ja det er viktig at det er sentralt fra alle kanter Tom og vi har vel ikke så mange alternativer med de kravene på det vi trenger rundt treffet så da er det nok Dalen eller Bø som står igjen da vi heller ikke har fått inn så mange andre alternativer kun 2-3 stk men det hadde jo vært artig og prøvd noe annet men det krever mye jobb og gjennomføre men vi kan jo prøve og finne på noe nytt innen treffet på de gamle plassene å og da hadde vært artig om vi kunne fått med mange flere av medlemmene på bla fått med mere små sykkeler da det er veldig mange i klubben som har mye stående!
Loggført
Suzukiboss
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: 5. Oktober 2010 »

Det Ketil skriver støtter jeg 100%. Det må legges opp til et treffsted som er mest mulig sentralt for alle. Men, for at et treff skal gjennomføres uten at 3-4 personer ligger som slips... så må man ta høyde for at også andre enn styre/treffkomitè må ta i et tak på selve treffplassen. I alle sammenheng må det flere personer til om et arrangement skal gjennomføres uten at de samme 3-4 personene går igjen og igjen. Se på Oslo Open = avlyst. Alt Om MC ( Jæren ) = avlyst. Onsdagsturer på Sandnes = avlyst. Hvorfor ? Jo, viljen er der, men personell til gjennomføring uteblir.
En "brannfakkel " Sjokkert Hvor mange deltakere kommer egentlig... fra Sør/Vestlandet ? Hadde det vært en idè og latt Classic Meet ambulere ? Østfold, fylket med flest totakts/classic entusiaster får Classic Meet i 2011. Hordaland/Sogn og Fjordane får treffet i 2012. Eller hva med et vårtreff i Østfold samt et høsttreff i Hordaland/Sogn og Fjordane? Jeg kan garantere 2 ting : Det vil komme mange flere treffdeltakere. Det lar seg IKKE gjennomføre... hvis ingen i de respektive fylkene ikke stiller opp de timene treffet varer Sjokkert
Loggført
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #4 på: 5. Oktober 2010 »

Er enig med både deg, Tom og Ketil  Kult
Østfold er diskutert, men ingen treffplass er hostet opp. Vestlandet er også på tapeten, da Bever MC har gryntet litt om at Pan garden er stedet for 2011.
Grunnen til at Dalen ble reservert, er det at jeg risikerer ikke å stå brakk i Jan/Febr, uten å ha noe bankers i bakhånd. En reservasjon er ikke dermed sagt at man må benytte seg av det  Gliser

Jeg håper det kommer en konstruktiv debatt og kanskje en løsning med denne topicen. Det er greit å stemme, men som Tom skriver, så krever et stort treff som classic meet, mye planlegging, mannskap som skal på plass og en treffplass som dekker de fleste i rimelighetens avstand. Nord for Dalen er vanskelig i mai, pga kulde og nattefrost.
Treffplassen skal også ha fasiliteter i henhold til topicen her.

Tenk på dette når dere stemmer, eller kommer med forslag.

Frem til nå, så er det styret i klubben som har valgt sted, og ikke minst stått for all jobben, med hjelp av familien til oss i styret. Nesten uten unntak, så har vi stått for det meste, men jeg vet at viljen blant medlemmene er der. Ofte sier de at de ikke har blitt spurt. Og det kan nok stemme, da vi som jobber, glemmer både tid og sted, og vips så er treffet gått, uten de store problemene. Også klager vi etterpå over all jobb osv. Vi i styret må også bli flinkere til å bruke medlemmene mere  Glad

Jeg gleder meg til Classic meet 2011, og jeg tror og vet at vi til da har blitt flinkere, uansett hvor treffet blir.
Loggført

GT750J og BSA A10
SveinT
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #5 på: 23. Desember 2010 »

Jeg mener bestemt at jeg tidligere har sendt inn et forslag,
men tror ikke jeg fikk svar...?

Stedet under egner seg godt til å arrangere slike treff,
beliggenhet mellom Skien og Lågendalen, til og med stor utstillingshall.
Driveren kjører mc osv..(Espen)  Da er det i alle fall nevnt en gang til  Blunker

http://www.vindfjell.no/

http://www.honda-v4.com/vindfjell/index.html
« Siste redigering: 23. Desember 2010 av Svein_Tore » Loggført
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 23. Desember 2010 »

Hvis det er vindfjelltunet du mener, så er det allerede vurdert. Har ikke fått alle detaljene om hvordan det ble vurdert ennå
Loggført

GT750J og BSA A10
blårøyk
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #7 på: 27. Desember 2010 »

Jeg håper det snart kommer en bestemmelse om neste års Classic Meet. Skulle gjerne visst tid og sted, dette med tanke på planlegging ang. jobb.
Hvis Dalen allerede er bestilt siste helgen i mai, er vel det ok for de fleste  vil Jeg tro.
Du får ta en sjefs avgjørelse, Jan Erik.  Glad
Loggført
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 30. Desember 2010 »

Datoen er satt........Classicmeet er alltid i siste helgen av mai, altså 27-29 mai 2011. Mest sannsynlig så blir det Dalen igjen i 2011 også. Men den endelige avgjørelsen blir tatt på neste styremøte i slutten av januar.
Loggført

GT750J og BSA A10
bikejanerik
Styremedlem
Administrator
Full Member

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #9 på: 24. Mai 2011 »

Dalen i Telemark ble stedet for Classicmeet 2011. Dette grunnet at Bø camping var overbooket med flere arrangement denne helgen
Datoen er 27-29 mai 2011 og stedet er som før, Buøy camping
Loggført

GT750J og BSA A10
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.07 sekunder med 21 spørringer.