Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Klubbtelefonen er betjent Mandager fra 17.00 - 21.00
+47 852 40 675

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Min GS 1000  (Lest 2019 ganger)
ritalina
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #15 på: 4. November 2011 »

Glad hei å hei igjen per, fikk tukla inn et par bilder ja, men fysj og og kronglete det var, med masse hjelp fra en jeg er onkel til og som er en "kløpper" på data alikevel ble det som du ser ikke så bra "størrelsen" på bildene mener jeg. må se og få byttet ut denne "datan" tror jeg. men du ser jo GS,en min da. skal nok få inn flere og bedre bilder etterhvert. men her er ihvertfall GS,en min.
Loggført

SUZUKI GS - 1000 MOD 78.
VESPA GTS -300 MOD 09.
Per Kristian GS 1000
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #16 på: 14. Mai 2012 »

Da har det skjedd litt i vinter/vår. Fikk endelig tenninga i orden i høst, elektronisk tenning og høyeffekt coiler fra Boyden, UK. Imidlertid begynte det å ryke ganske mye fra motoren, så overhaling ble seriøst vurdert. Det slapp jeg, for det viste seg at Kåre Malmberg hadde en overhalt, og selfølgelig strøken motor til salgs. Denne ble kjøpt, og er satt inn. På den svenske Classic suzuki siden fant jeg et par nye Koni dempere som kommer i posten til meg en av dagene, håper jeg. Hos mc artikler fikk jeg nytt sete, og på ebay uk fant jeg klistremerker til motordekslene. Simringer i gaffel er også bytta, så teknisk er sykkelen nå veldig bra. Det mangler litt på det kosmetiske, ble ikke lakk i vinter heller, men noe skal man jo ha å gjøre neste vinter også. Håper jo på at det dukker opp et NOS lakksett, men det er nok ikke så sannsynelig.
Det som er frustrerende er at jeg verken får polert, kjørt eller tatt bilder. Har prolaps i ryggen, så det går for det meste i nettsurfing og lesing om dagene.
Den gamle motoren er forøvrig til salgs, se under deler selges.
Loggført
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.044 sekunder med 18 spørringer.