Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: VELKOMMEN TILBAKE !!

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: vinterservice  (Lest 668 ganger)
Erling
Newbie
*

Utlogget Utlogget

GT 750j

Vis profil
« på: 5. Januar 2011 »

Tipper det er mange som har skrudd på biken i vinter. Øyerulling

Jeg tok meg tid i november-desember 2010, å gi Vannbussen en sårt tiltrengt service. MCTC Drammen, mc klubben min har (hadde) ett flott Klubbhus (Kåken) med skikkelig verksted hvor man får "skrud" alt man orker.
Så nå håper jeg inderlig at Vannbussen omsider (!), ...er blitt i god bruksstand!

Legger ved noen bilder for gi ett bidrag til forumet.
Det hadde vært artig om andre også viste frem hva de stelte med av "skruing" om vinteren Blunker
Jeg synes det er interessant å se og håper noen setter pris på dette bidraget?

Bildet er tatt i slutten av november 2010
Du ser her min schäferhund Taifa, "vokte" Kåken og Vannbussen. For det holder med at en ble "stært" én gang!

Dette siste bildet er tatt 20 desember 2010, og her er alt montert. Det gjenstår kun noen småting, justere gasserene + montere tanken. Bensintanken er tømt og satt på lager for montering til våren.

Og her er bilde fra i sommer av Kåken med verksted til MC TC Drammen. Hver tirsdag, året rundt var det klubbaften, og mc-interessert var hjertelig velkommen!
Dessverre mister vi klubbhuset vårt nå etter 25 år, pga. området inkl. tomta til Kåken, er blitt regulert for industribygging.
Tragedie!
Ps. Vannbussen min står fremst på bildet.
« Siste redigering: 9. Januar 2011 av Erling » Loggført

Suzuki GT 750j i California Burgund(candy Lavendel)
Suzuki GSX 1400-(1550cc.) K2 i blå/hvit/sort
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.037 sekunder med 19 spørringer.