Classic Suzuki Norway
18. Mai 2012 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: VELKOMMEN TILBAKE !!

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Galleri Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: noe som skjer a  (Lest 190 ganger)
kwm
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 24. Januar 2012 »

Hei  syns dette forumet ligger brakk jeg, er det virkelig ingen ting som skjer ut i 2(4) takts norge. Øyerulling

Loggført
Ketil J
Styret
Jr. Member
**

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 18. Februar 2012 »

Det skjer nok mye der ute men det hadde vært fint og noen flere hadde villet skrive litt om det dem har og jobber med,på våren skal jeg sette igang med noe aktivitet så vi kan møtes og kjøre sammen igjen dem som ønsker det!
Loggført
Per Kristian GS 1000
Newbie
*

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 20. April 2012 »

Det skjer ikke så mye på dette forumet, ihvertfall. Må man på fjesbok? Jeg meldte meg ut derifra etter eN liten stund, for mue tullprat. Synd, for classic suzuki sidenvar jo ok å følge med på. For egen del er jeg snart ferdig med motorbytte, fikk gleden av å kjøpe en overhalt GS 1000 motor av Kåre Malmberg. Skal legge ut bilder under min garasje når alt er på plass. Fant også svarte klistremerker  på motordekslene på ebay, butikk i england. Litt overraskenede, trodde disse var vanskigere å få tak i. Ellers vil jeg skryte av Mc-artikler. De har mye deler til gammen Suki på lager. Jeg fikk nytt sete der. Bitikken i Oslo er nedlagt. Nå har de lager og butikk på Bjerkås i Asker, samt postordre, eller nettbutikk heter det vel nå.
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Classic Suzuki Norway, Øvre Kjellerstuvei 25, 2007 Kjeller

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.036 sekunder med 18 spørringer.